Kalender, der viser status på hver enkelt facilitet - f.eks. en hytte og et shelter
Præcise forespørgsler, hvor de ønskede faciliteter og datoer er valgt
Opsæt selv hvilke spørgsmål, der skal besvares og sendes med forespørgslen
Bekræft eller afvis nemt forespørgsler vha. tekstskabeloner med flettefelter
Kontraktstyring med skabeloner og digital underskrift
Mulighed for at style siden, så den ligner hyttens hjemmeside
Hosting på hyttereservation.dk - indsæt blot link på egen side eller f.eks. hyttefortegnelsen.dk
Mulighed for at integrere kalenderen på hyttens hjemmeside via iframe
Login med overblik over forespørgsler og værktøjer til opsætning af systemet
Sprogversionering på website og i mails - pt. dansk, engelsk og tysk (hvert enkelt sprog kan slåes til og fra)
Løbende oprydning i data ift. GDPR
Derudover:
✅ Nemt opdatere teksten, der står over kalenderen - tekst kan gøres fed, understreget, farvet osv. helt som ønsket.
✅ Vælge om en facilitet udlejes pr. time eller i hele dage.
✅ Angive det minimum tilladte antal timer en facilitet kan lejes for henholdsvis hverdage og i weekender.
✅ Registrering af aftalt pris og indbetalte beløb.
✅ Registrering af "Faste begivenheder", når hytten ikke er tilgængelig for udlejning.
✅ Spejderledere (og andre superbrugere) kan få adgang til at oprette faste begivenheder og foreløbige reservationer.
✅ Kasserer kan modtage en email, når en kontrakt er underskrevet.
✅ Se et overblik over årets accepterede reservationer og hvilken pris-pakke, du bliver faktureret for.
✅ Løbende nye funktioner - hvis du mangler en funktion, er du altid velkommen til at kontakte os!